I tankarna går jag


Mina kompisar undrar om det inte blir lång tråkigt att gå ut o gå hela tiden. Jag kan deffinitivt hålla med om att ta en promenad kan vara väldigt tråkigt om man går själv. Men vet ni vad trixet är???

Jag går juh med musik i öronen och vet ni vad jag gör? Medans jag går så gör jag upp en egen musikvideo till varje låt. Nu kanske ni tycker att jag driver men jag är fullkomligt allvarlig. Ibland är jag med i videon och ibland så är jag inte det. Jag fantiserar ihop något som jag tycker passar till låten och det blir antingen något nytt eller så bygger jag bara på det som redan finns.

Vet ni hur mycket tid och tankeverksamhet det där tar??

Massor kan jag informera er om! Så innan jag ens hunnit känna av att jag är trött så har jag vart ut o gått en timme. Tiden bara flyger iväg!! Testa!





Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0