Jag är upprörd!

Jag är ytterst upprörd!!! Jag satt på mitt fina kontor och jobbade och var allmänt duktig. Då kommer chefen in och säger att jag måste byta rum. Jag sitter tydligen på den sidan av korridoren där alla chefer sitter och på måndag så ska det komma in en ny chef som ska ha mitt rum vilket innebär att stackars jag måste byta rum.

I am Outraged!! Vadå jag är väl viktig jag också!!!

Så jag har fått packa ihop dator och allt på en liten vagn och som ett mongo skjutsa ner allt till ett rum lääääääängst bort i korridoren. Och då menar jag lääääääääääääääääääääääääängst bort och ni ska veta att det är en lång jävla korridor. Så nu sitter jag här alldeles själv skit långt bort från dom som jag jobbar med. Ofta jag kommer komma in i gruppen nu när jag geografiskt befinner mig i Haparanda!!!

Och vet ni vad det värsta är??? Mitt nya bord är jätte lågt och jag har långa ben så jag får typ inte plats och jag vet inte hur man höjer skiten!!! Arg är jag...massor av arg är jag!!!




Det är jag och min jävla ormbunke av plast...


Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - kul kontor :-)

Å andra sidan kan det ju vara rätt skönt att sitta läääängst bort i korridoren. Lite för dig själv....

Ingen som kikar axeln.

2010-01-17 @ 17:02:34
Postat av: efffy

HAHA :D FAAN. Jsg önskar att jag också hade ett kontor med en chef. får en väldans massa tankar i huvudet på en gång XD flörta lite med chefen så blir nog allt bra ska du se.

2010-01-18 @ 20:28:54
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

ja det var nog min första tanke oxo men nu är det så att min chef är en kvinna med man och barn och...ja det räcker där! så flörta och kanske lite sex i kopieringrummet är juh inget att tala om...suck!

2010-01-18 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0