Jag har ont i magen.

Oftast när något händer så brukar jag få ont i magen. Min mage har gått och blitt jätte känslig. Blir jag ledsen eller upprörd så får jag jätte ont i magen direkt. Har nu haft ont i magen jätte mycket sen imorse. Jag vet att det beror på att jag ska flytta men varför? Det är juh inget negativt..

Jag pruttade hela vägen till jobbet imorse. Kul att jag nästan tar livet av mig själv på motorvägen när jag precis börja känna att jag har någon form av kontroll! Jag fattar inte varför jag blir chockad varje gång jag pruttar i bilen. Jag vet att det kommer och jag vet att det förmodlingen kommer att lämna den där underbara odören efter sig. Men lik förbannat blir jag lika ckockad vaaarje gång och försöker fly!

Äh..





Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0