Jag jobbar med skumt folk!

Mina kolleger känns inte riktigt normala tycker jag. Dom är alla lite skumma. Okej jag är inte särkilt normal själv jag vet men ändå. En av kvinnorna...kallar henne för kvinna för att hon är väl runt 40 år kanske. Jag kommer alltid på henne med att titta på mig. När vi har möte så kan jag bara titta runt lite och då ser jag att hon sitter och tittar på mig. Men så tittar hon bort när hon ser att jag tittar. När hon pratar med en så ställer hon sig jätte nära och jag är juh ganska lång och hon är lite kortare så när hon pratar med mig så står hon bokstavligt talat och pratar med mina tuttar. Hon tittar verkligen på hela mig när hon tittar på mig...håret, ögonen, munnen, kroppen.

Väldigt obehagligt måste jag säga!

Och jag blir juh nervös när hon beter sig så där. Tänk om hon är lesbisk och tycker att jag är attraktiv eller nåt. Inte för att jag har något emot homosexuella men jag blir juh nervös för fan. Och när jag blir nervös så kanske hon uppfattar det som om jag blir nervös på ett bra sätt och kanske skäms eller nåt. Det kanske därför hon fortsätter titta o grejer.

Undrar om hon tänker på mig när hon tar på sig själv.....å herregud var jag tvungen! Nu kommer jag ba ännu mer nervös.

Aldrig ska jag ha ett normalt liv!!



Bildkälla

Visst...det där ser jätte mysigt ut o så men inte my cup of tea...


Kommentarer
Postat av: Miss C

Snygg banner!!! Kika gärna in hos mig ^^

Kram C

2010-01-22 @ 11:30:50
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt :)

Okej, men vad bra! Alla säger att den är bra så jag har nog gjort ett bra köp ;)



jo, det är bra här med :)

2010-01-22 @ 13:21:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0