Jag saknar dig..

Jag har tänk på honom ganska mycket på sistone. Jag vill så hemskt gärna ta upp telefonen och ringa honom. Det har nu snart gått fyra veckor sen ja bad honom att sluta höra av sig.  Ni kan juh bara tänka er hur mycket jag ångrar mig just nu. Jag vill verkligen höra hans röst...hans löjliga röst!

Men det går inte. Min stolthet står i vägen och jag vägrar. Jag vägrar för att JAG var den som bröt helt och hållet när han inte ville. Men vad skulle jag gjort? Han valde henne över mig och då kunde jag inte se någon anledning för oss o hålla en ytlig kontakt. Det var väl lika bra. Jag var tvungen att få känna att jag hade lite makt...något att säga till om iallafall.

Men shit vad jag saknar honom. Helt sjukt vad jag saknar honom!





Bildkälla

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

åh jag förstår dig :(



sv: men jaaaa eller hur. dessutom är det lilla thaithai som har kommenterat själv också och kallat mig psykfall haha

2010-01-21 @ 13:12:44
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: nope you are not alone;)

2010-01-21 @ 14:44:00
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Thomas

Fan!!!! Jag skrev just en sån bra kommentar, så försvann den bara???

I vilket fall - du är en toppenpingla!! Smart, rolig och snygg! Såklart du kommer att få en toppenvår. Gråt och var ledsen i februari, det är ju ändå en skitmånad. Och kort.

Sen är det mars, när allt börjar igen :-) En toppenvår. Ditt nya liv!!

2010-01-21 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0