Jag satsar grande!

Jag har verkligen gått in för min träning. Det ska verkligen bli min nya livstil! Jag ska bli en sån där som får ryck om hon inte får träna på ett par dagar. Idag var jag på Stadium och har inhandlat lite nya gym kläder. Måste även inhandla en fräsig baddräkt. Yupp ni läste rätt...fräääsig baddräkt. Tydligen så är fräsig det nya it ordet och baddräkt ska man tydligen ha om man ska tränings simma. Bikini går tydligen inte nej. Det fick jag lära mig idag av en sexton årig tjej som simmade som fucking delfin, så jävla snabb var hon.

Och ja jag har simmat idag! Mäktigt stolt över mig själv är jag!! Men imorgon kommer jag att gå som Robocop när han har fått en påle uppkörd i röva. Så stel kommer jag att vara. Nu ska jag återgå till Outsiders och dessa otroligt skumma människor!




Bildkälla




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Lasse

Bilder på dig i träningskläder och fräsig baddräkt, tack!!

2010-01-26 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0