Jävla Pubes!!!!

Jag läser bloggar. Jag tycker om att läsa bloggar. Jag brukar ta en stillsam paus i mitt såååå krävande arbete och läsa lite olika bloggar. En blogg som jag brukar kika in på då och då är Pubes. Jag tycker att hon skriver roligt. Men idag så måste jag säga att jag är besviken på Pubes. Yupp jag är lite upprörd. För ni ser hon lurade mig...

Vill inte säga så mycket mer för det hela var väldigt traumatiskt! Kolla här och läs sedan vidare men kolla först innan ni läser vidare!!!




Bildkälla


Pubes....det är inte coolt! Nej jag har världens största haj fobi. Ibland kan jag få panik i duschen och måste kliva ur med shampo i håret. Jag sitter stillsamt på mitt kontor och klickar på länk jäveln...jag klickar vidare och helt plötsligt så ser jag att mina hörlurar flyger på data skärmen. Då har jag i ren och skär panik tagit av mig hörlurarna och slängt dom på skärmen i ett försök att rädda mig själv. Sedan ramlade jag nästan av min stol. Som att det nånsin hade hjälp om detta hade vart verkligt...

"Kom fan inte nära mig haj jävel för annars...ja annars slänger jag mina hörlurar på dig!!!"

Så hajen simmar vidare med sina tusen tänder för att den blir rädd för mina hörlurar. Nej som sagt Pubes....INTE COOLT!!! Tycker att du ska vara lite mer mån om dina läsare...jag är ganska skör....tänk på mig...kanske en kram...eller sju...du vet...något att tänka på ba...





Kommentarer
Postat av: pubes

**Hoppar på & attackkramar!** Förlåt mig!! Men även jag blev sådär sjukt rädd så jag var tvungen att dela med mig! Sorry!!

2010-01-18 @ 12:13:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: tallica

okej da...du är väl förlåten!!

2010-01-18 @ 12:39:04
Postat av: pelle

Den där jävla Pubes alltså... ;P

2010-01-18 @ 19:50:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: efffy

hajar är faktiskt inte farliga =P om det är därför du är rädd för dem

2010-01-18 @ 20:23:35
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

öhm...inte farliga?? effy...säg inte att du tycker att dom ser väldans gosiga ut som koalabjörnar och därmed väldigt mysiga att klappa??!! nä usch!! dom här bestarna från helvetets djupar är utrustade med en massa o massa o massa tänder!! effy jag är upprörd nu!!

2010-01-18 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0