Måndag för tallica..

Ja måndag skulle inte vara måndag för tallica om den inte var misär...

* Vi kan börja dagen med att jag försov mig en timme. Vilket leder till att jag ser ut som ett överkört anus idag för att jag inte hann göra något åt mitt ytterst vackra utseende.

* Jag har nog aldrig varit mer trött än vad jag är just nu. Stirrar på kaffet bredvid skärmen och tänker att denna magiska dryck måste rädda min dag!

* Fan va äckligt kaffet är här!!!

* Jag har pruttat non stop hela morgonen. Vi kan konstatera att min mage är upprörd. Över vad exakt...ja det finns tusen olika skäl!

* Fyyyy fan vad kaffet är äckligt...varför fortsätter jag dricka det????!

Snälla säg att er måndag också är en gigantisk grop av avföring....så jag inte är ensam om att stinka här borta!





Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ett enkelt råd:

Sluta med att dricka mjölk!! Du är säkert laktosintolerant. Hoppa över allt som innehåller mjölk ett tag. Sen blir det mycket bättre :-)

haha - ja.... been there, done that....

2010-01-04 @ 11:22:40
Postat av: tallica

*inehåller vin mjölk?? måste gö det!! säkert det som gör att jag pruttat hål i byxan idag :)!!!*

2010-01-04 @ 11:27:06
Postat av: Thomas

Enklare att sluta med mjölk än med vin :-)

2010-01-04 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0