Okay nu ska vi se..

...vad fröken lilla har hunnit med idag:

* Äta frukost
* Kolla att jag håller min budget för månaden
- Jag har kommit fram till att jag enbart har 1800kr kvar som jag får spendera som fickpengar efter alla räkningar , bilreparation och laserbehandling!
* Vaxa diverse delar av kroppen hehe
* Rakpermanenta mitt hår- Råkade även bränna tippen av båda öronen
* Kanske simma några längder
* Ska träffa en personlig tränare för att lägga upp ett tränings schema
* Träna - Har ont i hela kroppen efter träningspasset från helvetet!!!
* Ligga med en karl!!!!! - Självklart inte!! Ofta jag skulle hitta någon att ligga med!!

Jag tycker att jag har varit väldigt produktiv! Nu ska jag däcka som en alkis under en bro för imon mina små kåta smurfar ska jag bege mig iväg till kompisarna i staden bredvid och röja hela fucking helgen!!

GOD NATT!



Kommentarer
Postat av: efffy

OMG :O HAR DU RÅD MED EN PT XD ?!?!!?!?!? thats awesome

2010-01-29 @ 14:30:47
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0