Överkänslig?

Jag har verkligen gått och blitt jätte känslig. Minsta lilla grej kan få mig ur balans och jag kan bli jätte ledsen! Som imorse när jag satt i bilen på väg till jobbet, jag hade då radion på. Det var väl nåt jävla morgon program och dom hade en tävling där man kunde vinna pengar. Kvinnan som ringde in vann 100kr och istället för att ta pengarna så bad hon om att få dom skickade till offren på Haiti.

Jag vart så rörd. Jag vart så himla rörd så jag började gråta....i bilen....igen. Det har blivit en vana för mig....att gråta i bilen. Minsta lilla grej och jag gråter...i bilen.  Jag måste lära mig att kontrollera alla dssa känslor. Jag är inte van vid att känna så mycket hela tiden, måste seriöst komma underfund med hur man hanterar allt detta skit!




Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0