Sex!

Det är exakt en månad och 24 dagar sedan jag hade sex. En månad och 24 dagar sedan jag kände en naken kropp emot min...

Man kan säga att jag börjar känna av "att inte få sexet". För dom flesta är en månad och 24 dagar inte alls särskilt lång tid men för mig som ändå fick det regelbundet så är detta tortyr. För mig som ändå fick det bra så är detta ett helvete!!

Jag vill ha sex. Jag vill verkligen det. Jag menar verkligen det! Lite frustrerad ja det är jag. Meeen chanserna för att bli penetrerad nån gång inom en snar framtid är juh ganska minimala så jag ställer mig in på "svält position"...vilket suger!!

Om ni får regelbundet sex...kan ni inte snälla dela med er? Det är elakt att inte dela med sig!!!



                                                                Do I turn you on??



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: sara

Min sambo är bortrest och har snart varit borta i 3 veckor, 21 dagar nu på söndag...Jag längtar också efter att få ligga....

2010-01-13 @ 10:06:47
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Lasse

Själv är bästedräng ni får ta och använda er av leksaker el dyl så länge, jag tror att det hjälper för att få bort en del av frustrationen....

2010-01-13 @ 11:29:01
Postat av: tallica

Sara: men du vet juh att du kommer att få action snart igen! vem vet när jag får ligga igen!! tyck synd om mig omedelbart!



Lasse: finns ingen leksak i världen som kan jämföras med en riktig hård jävla dase!

2010-01-13 @ 11:43:39
Postat av: knivlisa

Åh tack snälla!! Välkommen tillbaka..

2010-01-13 @ 11:46:15
URL: http://knivlisa.se
Postat av: Lasse

Det är möjligt men i väntan på det så kan det väl vara ett bra substitut, det stillar hungern lite liksom?!

2010-01-13 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0