Sexcapades!

När man har brist på sex så brukar det oftast leda till att man pratar mycket om det med sina kompisar...iallafall mina tjejkompisar. Så häromdagen hade jag en liten konversation men min vän Muppen och vi pratade om sex dåra. Dom olika "erövringarna" man gjort och pojkarna man minns....det visade sig att hon minns mer om mitt sexliv än vad jag gör hehe!

Kom då på att jag har en massa sjuka/roliga/sexiga historier som jag inte har berättat för er om....om mina Sexcapades som Muppen så fint fick till det hehe!

Så håll utkik, ska försöka lägga in en ny med jämna mellanrum ;). Känn er fria att testa samma sak, ta lärdom, kommentera, fråga eller bara rent av njuta :) !!!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Kom igen vill höra.......

2010-01-13 @ 13:58:59
Postat av: tallica

det kommer...

2010-01-13 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0