Under mina kläder!

Det har vart förfrågningar...ok det har vart en förfrågning på hur jag ser ut. Alltså vad det är jag vill gå ner på. Så jag ska visa er min mage!! Yupp det är den jag hemskt gärna vill gå ner ett par kilon på. Men det är en sak jag skulle vilja säga först!

Jag tycker absolut inte att man är fet, tjock eller på något sätt onormal om man ser ut som mig. Utan det är bara jag som känner mig lite obekväm eftersom jag inte längre ser bra ut i mina oförskämt korta och tajta klänningar. Jag säger absolut inte att man bör gå ner i vikt om magen putar ut lite utan detta är bara vad jag anser om MIN kropp och ingen annans! Okej...då var det sagt!

Dessa kort är tagna i en provhytt! Jag har tatt kort på magen både framifrån och från sidan. Om ni tittar på kortet framifrån så ser ni att det hänger över lite på sidorna, både fram och där bak..kolla spegelbilden. Kortet efter är lite mer hur jag vill se ut!




Dessa två kort är tagna från sidan. Man ser att magen putar ut lite och på kortet efter så har jag dragit in magen. Så där platt vill jag ha det!

 

Så...hänger ni med nu? Nu vet ni iallafall hur jag ser ut nu och sen så får vi hoppas att det snart lutar mer åt hur jag vill se ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0