Do it!

Det är lördag. Jag sitter i köket med datorn och en bok om Placeringsrådgivning. På tisdag har jag ett "prov" som jag måste göra på jobbet. En licens/certifiering jag måste ta. Det är skit jobbigt, jag vill inte! Jag måste ta den innan jag går på semester den 6:e augusti. Jag kommer att förlora mitt jobb om jag inte klarar av att ta den där sketna certifieringen.

Så jag sitter här duktig som få och försöker att plugga. Kan inte ni underhålla mig idag med lite historier? En kommentar iallafall. Jag vet juh att ni är här inne. Är det för mycket begärt av en bloggerska att be läsarna om underhållning istället för tvärtom?

Vad skulle hända om ni alla lämnade EN kommentar och skrev jag är här! Jag skulle bli lite varm in under.





Kommentarer
Postat av: licious

jag är här! några minuter ifrån dig och kan fortfarande inte komma o leka med dig =(

har så sjukt tråkigt..alla sitter o kollar på tv..dom märker inte ens att jag inte sitter med dom haha bajs!

2010-07-24 @ 21:13:44
Postat av: Tompa

Tja snygging ;-)jag är här!

2010-07-25 @ 00:02:25
Postat av: tallica

HEJ!

2010-07-25 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0