I want his sex..

Ok. Mitt snack om att jag inte får ligga med Patrick har gjort att det enda jag tänker på är sex med honom! Bilder av oss ploppar ständigt upp i huvet på mig och jag blir tokig. Vi var så bra tillsammans i sängen.

Har ni någonsin träffat någon som det bara klickar så jäkla bra med mellan lakanen?

Han visste precis hur han skulle röra vid mig och hur han skulle ta mig. Jag visste precis vad han gillade, hans punkter som gjorde att han hamnade i extas. Helt jävla sjukt bra!! Nu kommer jag att bli tokig om jag inte får det igen när jag ser honom. Jag kommer inte kunna sitta mittemot honom och inte tänka på att slita av honom kläderna. Jag hoppas att han har ändrats och säger nej till mig. Jag kommer ihåg kvällen då vi nästan åt upp varann inne på en klubb och spanade efter en tredje som ville följa med oss hem. Jag hade nog inte vågat fullfölja men bara det att vi gick omkring och verkligen spanade efter någon var det bästa förspel jag någonsin haft!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0