Jag får inte ligga med honom!

Den 6:e åker jag till Italien, där ska jag vara i två veckor. Ett par dagar kommer jag att spendera med Patrick. Ni som inte vet vem det är så är det killen jag låg med när jag bodde i Italien för ett och ett halvt år sen. Han hade tjej och jag hade inget samvete. Men jag har ändrats. Jag vill inte ha en "affär" med en kille som har tjej. Jag vill inte vara sån.

Problemet är att han är så sjukt snygg, charmig och jäääävligt bra i sängen. Nämnde jag att han är helikopter pilot i den italienska armén??! Bara jag tänker på hans händer så blir jag helt till mig! Jag vet inte om jag kommer att kunna vara tillräcklig stark och kunna säga nej när han rör vid mig. Så jag resonar på så vis att han inte får röra vid mig alls. Okej kanske en kram när vi ses men inge mer. Jag ska se till att ha luft mellan oss!

Även om jag inte har fått ligga på väääldigt länge och kommer förmodlingen inte att få ligga på väääääldigt länge heller så ska jag va stark damn it!!!



Tror ni att ja kan klara det?


Kommentarer
Postat av: Lasse

Nej!!

2010-07-22 @ 07:35:25
Postat av: yokku

sotis över italien resan

2010-07-22 @ 20:11:22
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0