Jag hatar att du är lycklig

Ibland då och då så går jag in på Vaktens flickväns face. Vakten var en kille jag var upp över öronen förälskad i men han valde en annan tjej över mig. Jag har inga känslor kvar för honom. Inga alls. Men då och då så går jag in på hennes face och tittar på deras bilder. Hon hade lagt upp bilder från midsommar där dom firat med hans familj. På ett av bilderna på henne hade han skrivit "Min Gudinna". Plus att dom letar lgh och ska flytta ihop.

Även om jag inte känner något för honom så svider det lite grann. Måste dom vara så jäkla lyckliga? Måste dom älska varann så jäkla mycket? Jag antar att jag inte hade stört mig så mycket om jag hade någon som jag älskade så mycket. Om jag var någons "gudinna"...

Jag känner sig så himla ensam när jag ser sånt skit.




Nu ska jag ta min sorgliga röv och ut o springa. Som Muppen sa härom dagen:

"Jag älskar när mig mage dallrar när jag går...jag tycker att det är skit kul!"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0