jag hatar mitt jobb

Jag skrev det där testet för att få min licens här på jobbet. Det är fjärde gången jag skriver det här sketna testet. Godkänt är 45 och jag får alltid 42 eller som idag 43 poäng. Jag är sjukt uppgiven och verkligen hatar mitt jobb idag.

Jag måste ta den där certifieringen innan jag åker på min semester på fredag nästa vecka 6 augusti. Så jag har inte så mycket tid på mig. Jag är sjukt stressad över testet...så pass mycket att jag drömmer mardrömmar om det!! Jag till och med grät när jag såg att jag inte hade klarat det idag.

Jag vill bara gå hem men självklart får man inte det. idioter...



Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackare :( Jag håller tummarna för dig till nästa gång. Btw, jag har bytt blogg :)

2010-07-27 @ 11:20:16
URL: http://femmeadorable.blogg.se/
Postat av: tallica

tack..

2010-07-27 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0