jag vet!

Jag är nog sääämst i sverige på att blogga just nu men saken är den att jag har sjukt mycket att göra i ett par dagar. Nu när det där testet är överstökat och jag har min jävla certifiering så kan jag fokusera mig på att få allting redo till min resa på fredag. Jag har fortfarande grejer som måste inhandlas. Saker som solskydd, plåster och framförallt resorb!!

Dessutom så kommer jag att behöva er hjälp med att veta vad jag ska ta med mig. Jag vet att det är ett i-lands problem men det är verkligen ett problem. Jag har exempelsvis för många skor och jag vill ta med mig ALLA!!

Nu ska jag iväg och kryssa av det sista på listan :) 




Ses vi senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0