Kan du försvinna??!!

Åh jag är så trött på en killkompis jag har, vi kan kalla honom för Pain...för det är vad han är. För länge sedan så var vi ganska nära kompisar och umgicks ganska mycket. Det visade sig att han hade känslor för mig men jag kände inte samma sak för honom. Han flyttade till en annan stad för jobbet efter tag. Om jag ska vara ärlig så tyckte jag att det var så himla skönt att han flyttade.

Jag slutade ringa honom för kanske två år sen. I två år har han ringt mig, messat mig, skriver på face, på msn och ibland har han bara dykt upp. Av tio ggr som han hör av sig så svarar jag kanske två ggr. Och han klagar konstant på att jag inte hör av mig och inte svarar men FATTAR HAN INTE PIKEN??!! Säger konstant att han vill träffa mig och jag säger att jag inte hinner, jag kan inte eller är upptagen...JÄMT!!!

Han ringde mig i förrgår. Han ringde mig igår. Han har messat mig idag...två ggr och för en stund sen så skrev han till mig på face. Jag orkar verkligen inte med honom men jag har inte hjärta att säga:

SNÄLLA RADERA MIG FRÅN DITT LIV!!!!

Ge mig råd! Vad ska jag göra? Jag kan inte säga rakt ut att jag tycker att han är skit jobbig, det går bara inte. Vad mer kan jag göra?




Kommentarer
Postat av: David

ingen aning, men jag måste säga att jag känner en viss sympati för killkompisen (varit i hans sits alltför många ggr, haha).

2010-07-27 @ 02:44:40
Postat av: Thomas

Det är bättre att du är tydlig med hur du vill ha det. Hur skulle du vilja ha kontakt med honom? Hur ofta, på vilket sätt. Fundera lite på det och säg det till honom.

2010-07-27 @ 06:54:16
Postat av: tallica

David: hehe ok men du har fattat piken efter tag?



Thomas: jag kan verkligen inte förmå mig o säga att han väldigt gärna får sluta ringa mig helt och hållet. jag kan bara inte det så jag har försökt vara så tydlig jag bara kan med mina handlingar. jag tror inte att han vill fatta..

2010-07-27 @ 12:40:01
Postat av: David

jo, fast om man har känslor för personen så tenderar man för att blunda för subtila avvisanden av den sorten, hehe.

2010-07-28 @ 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0