Me all so perty!

Idag tycker jag att jag är söt. Jag har kommit fram till det. Ingen annan lär säga det til mig så jag sägerdet till mig själv.

JAG ÄR SÖT!





Mmm det är jag...i min korallfärgade klänning och samuraj knut. Och det kommer jag att säga till mig själv ALLA dagar jag tycker jag är söt. Jag måste hålla mitt självförtroende riktat uppåt för ingen annan lär göra det. Så jag tycker att ni alla tycker at ni är söta idag. Ja det låter über super dr phil gay men så är det!!

NOW DO IT ALL MY MINIONS!!!!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Måste jag säga att jag är söt??

Kan jag inte se cool ut istället? Eller snygg?

Söt... njäe.....



Vet inte om just söt passar dig heller? Snarare grym, sexig, vacker eller nåt mer passionerat än "söt"....

2010-07-28 @ 15:50:09
Postat av: tallica

*grym, sexig, vacker ja jag tar vad som helst ;)! och man får hellre vara cool än söt om man vill :)!*

2010-07-28 @ 16:28:03
Postat av: Dr Phil

no, you´re not pretty or cool. what you need is the GET REAL!

2010-07-28 @ 18:42:43
Postat av: tallica

öhm..okaj?

2010-07-28 @ 23:08:27
Postat av: yokku

lol dr phil?

2010-07-31 @ 23:15:36
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0