Msn dejt!

Jag har fått lite förfrågningar om att vi ska ha en liten träff på Msn. Så jag tänkte lägga ut en tid då yours truly kommer att vara inloggad och ni kan chatta med mig live. Hur coolt är inte det...jag menar...jag blir sjukt exalterad (sa allt detta med pipig röst) !!! Nej men skämt åsido!

Torsdag kl 20:00  [email protected]

Låter det bra? Är inte jag typ sjuuuukt snäll som tar mig tid från min otroligt upptagna och spännande vardag för att chatta med er vanliga dödliga??! Iväg med er nu och förbered A4 efter A4 med frågor till mig!!!

(Usch...nu lät jag lite vääl självupptagen men sanningen är att jag faktiskt är lite till mig!)




See u online!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0