Smidig på stranden Del 2

Om ni trodde att det vart lugna vatten för tallica efter bajs missödet så hade ni fel! Efter en stund så hade magen lugnat ner sig och jag kunde njuta av solen. Tjejerna hoppade ner i vattnet och lekte som sälar. Jag tyckte att vattnet var för kalllt för att bada i så jag tände en cigg och gick ner i vattnet till knäna. Där stod jag med en Marlborough Mentol och kände mig über cool och über snygg (som en fjortis) när min tjejkompis säger:

"Du har en brons på dig"

Panik!!!! Som en tjej så börjar jag att springa omkring i vattnet, viftandes med armar och ben medans jag skriker. Så där lagomt smidig. Självklart så väcker mitt beteende lite uppmärksamhet. Speciellt från en farsa ganska nära oss som leker med sin unge i vattnet.

"Nu har du den i håret.."

Ännu mer panikslagen så slänger jag mig i vattnet som ett sista försök att rädda mig själv. Det funkade. Bronsen försvann. Det som inte funkade däremot var min bikiniöverdel. Den följde inte med upp som den skulle. Jag flashade tuttarna för farsan och hans unge. Dom stod kvar en stund och tittade ifall jag skulle tappa min överdel igen och bjuda på en till show. Sedan fortsatte dom att plaska i vattnet..

Inget går någonsin min väg!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackare, men det var nog en rolig syn för åskådarna :) Men nu får du nog försöka undvika såna där missöden ;)

2010-07-13 @ 10:21:01
URL: http://cicci85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0