Min chef luktar gott

Jag har nämt det här tidigare. En av mina chefer är snygg och luktar otroligt gott. Varje gång han går förbi så sitter jag och typ sniffar i luften. Idag stod han med en annan chef som är kvinnlig. Jag gick förbi och hon sa att hon tyckte att min gröna topp passade mig väl med mitt bruna hår. Då säger han:

"Jag tycker också att du är fin."

Och ler. Jag vart jätte röd i ansiktet och visste inte vad jag skulle göra av mig själv. Detta var kanske två timmar sen. Sen dess så ler han jätte mycket när vi får ögonkontakt. Jag blir jätte generad och töntigt röd i ansiktet. När ska jag bli smidig?? En sån där som kan förföra med en blick?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0