Varför gör man så?

Jag har haft en intressant helg. Jag satt med McGills och några kompisar igår kväll på en uteservering. Vi pratade och kom in på ämnet killar. Han kollade runt och sa att det fanns flera killar som såg bra ut. Killar för oss. Men när jag kollade omkring så kunde jag inte se en enda. Det fanns inte en enda kille där som jag skulle tänka mig att klä av mig naken framför. För det är det första jag tänker när jag ser en kille. Vill jag ligga med honom? Det vill säga attraherar han mig? Och svaret var nej. Det senaste året har svaret alltid varit nej. Varför?

Saboterar jag för mig själv omedvetet? Låtsas som att jag är kräsen när det egentligen är något annat som gör att ingen får komma fram till mig? Märker jag att en kille försöker få ögonkontakt med mig så visar jag tydligt att jag inte är intresserad. Varför? När jag är så himla less på att vara ensam?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0