Varför vart jag arg?

Jag pratade med McGills igår. Vi bor juh som sagt i olika städer. Han berättade att han hade vart på Peace and Love och träffat en tjej där. Inget jag blir ledsen över eftersom vi är kompisar nu, tycker nästan att det är kul för honom. Hon bor i samma stad som mig och när han sa att han kanske skulle hälsa på henne snart och kunde då kanske träffa mig med så vart jag plötsligt jätte arg.

"Du har aldrig vart och hälsat på mig men du kan åka hit för att träffa en brutta du precis har träffat??! Och du kan klämma in mig i ditt besök hit!!"

Skrek jag rakt ut. Han vart jätte chockad. Jag vart jätte chockad! Han ba:

McGills: Nu beter du dig lite som om vi vore tillsammans va?
Jag: Vi är absolut inte tillsammans och jag beter mig som en vän som blir sur för att hon har bett dig komma och hälsa på ett antal ggr och du har alltid haft en ursäkt men när nån jävla brud du precis har träffat ber dig om det...ja då springer du!
McGills: Okej jag kanske kan komma ovh hälsa på dig nån gång och bara träffa dig..
Jag: Nej tack det är bra! Varje gång jag kommer och hälsar på så ser jag till att planera in en tid för att träffa dig oxo men det kan tydligen inte du så skit i det!

Han bad om ursäkt och lovade att vara en bättre kompis men efter att jag lagt på så började jag fundera över varför jag vart så jävla förbannad. För förbannad var jag verkligen! Man skulle kunna tro att jag kanske har mer känslor för honom än jag tror men så är det verkligen inte. Det är inte det faktum att han har träffat en tjej utan att han prioritera henne före mig. Jag är väl viktigare för honom...eller?? Usch jag vet inte vem jag är längre. Vad fan vill jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0