Dag 4

Jag ligger fortfarande sjuk hemma. Har börjat tro att det är karma som ger igen för alla dagar jag låtsats vara sjuk och inte gått till jobbet. Nu har jag blitt rejält förkyld oxo. Min röst är inte alls trevlig. Jag känner mig äcklig.

Ska försöka ta ett bad...om orken räcken till. Det enda jag gör är att ligga i sängen och få liggsår. Det är fan hemskt att vara så här sjuk!

Jag måste bli frisk! På onsdag ska jag på en premiär grej i hufudstaden, middag och sedan till Berns på kvällen. Ska bli jätte kul men måste juh vara frisk innan jag drar på mig festblåsan! Ska kanske ha denna...vad tycker ni?


 


Kommentarer
Postat av: pubes

åh vilken härlig färg på klänningen!

2010-06-09 @ 22:49:06
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: tallica

visst är den! fick sjukt mycket komplimanger för klännningen!

2010-06-10 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0