Det blev inte som jag tänkt mig..

Kommer ni ihåg min idiotsäkra plan? Där jag ljög för McGills om att jag träffat en ny kille. Allt för att se hur han skulle reagera. Ja....nu efter 10 dagar så har det gått så här. I början slutade han att ringa och när jag ringde honom så hade han jävligt bråttom med att lägga på. Så jag frågade honom rakt ut för ett par dagar sen om varför han betedde sig så konstigt...om allt var ok. Som svar så skrattade han och sa:

"Det är gulligt att du bryr dig så pass att du frågar om allt är ok men du behöver inte oroa dig för mig längre."

Jag stör mig på ordet längre. Idag när jag pratade med honom så frågade han hur det gick med killen och om vi har legat med varann ännu....eller hans exakta ord var:

"Så...har han kommit in i dig ännu? HAHAHAHA det är juh bara dig jag kan ställa en sån fråga till!!"

Jag svarade nej! Han tyckte att det var bra att jag höll på mig men var väldigt nyfiken på varför. Om jag tyckte att han var stel, inte rolig, om jag trodde att det skulle bli mer avslappnat...asså tillräckligt. Till sist så sa han väldigt vänskapligt att jag skulle ta det lugnt och ta det som det kommer. Sen frågade han om vi skulle ses i helgen.




Det verkar inte som att han bryr sig så mycket om att jag träffar någon annan. En påhittad någon annan! Utan han försökte ge råd som en kompis. Det konstiga är att jag trodde att jag skulle reagera mer om det visade sig att han inte brydde sig. Men jag känner ingenting. Jag är inte ledsen, besviken eller något alls. Utan bara mer informerad.

Nu vet jag...


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: men gud va snälla alla är!! TAAACK! =D <3

2010-06-10 @ 23:19:50
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0