jag bajsar ord..

Jag är trött på att livet upprepar sig själv. Man träffar någon, man ligger och sedan efter ett tag så tar det slut av diverse anledningar. Jag är trött på att få träffa samma typ av killar. Det är nog jag som väljer samma typ av killar vilket gör saken bara värre.

Visst har jag mina vänner, min familj och allt där i mellan men jag kan inte hjälpa tycka att allt är så tråkigt och meningslöst. Jag är trött på min vardag...helt enkelt på mitt liv. Jag är inte depprimerad eller ligger i fosterställning och gråter men jag är rastlös och enormt uttråkad! Det känns som att jag går omkring och väntar på något...kanske någon och medans jag väntar så springer livet förbi..

Do I make any sence? Nån som känner igen sig?

 




Kommentarer
Postat av: E

Det är klart man känner igen sig. I andras ögon har man allt, och man är självklart oerhört tacksam för det man har, men man längtar efter nya saker, nya människor, nya sätt att känna lycka och glädje på. Jag längtar i alla fall efter äkta kärlek, men den måste man vänta på. Undrar hur länge till man måste vänta, har väntat så att det räcker känns det som. I 19 år rättare sagt.

2010-06-14 @ 21:52:31
Postat av: Nicole (Nagelterapeut och mamma)

Tar man tag i en sak så kommer det andra per automatik!

2010-06-14 @ 22:58:12
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: David

Du är inte ensam. Sådär känner jag typ...varje dag året runt. Men hey, en söt och rolig tjej (tycker du verkar se ut att vara riktig söt utifrån dina bilder iafall) som du hittar säkert en schysst snubbe inom en inte alltför avlägsen framtid.. Annars är det ju något fel på världen! :)



2010-07-04 @ 01:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0