Ge mig råd!

Jag är ledsen. Jag skulle ha åkt till Italien i augusti med en tjejkompis. Där i Italien skulle vi spendera ett par dagar ensamma i Rom, sedan skulle vi möta upp mina killkompisar och åka till Rimini. Där ska vi hyra ett hus i några dagar och åka uppåt mot Livorno, Florens och Pisa efter det.

Nu har min tjejkompis fått förhinder och kan inte följ med. Jag är skit ledsen och hon är skit ledsen...stackarn till och med grät. Jag har sett fram emot den här resan sen i december. Har tränat ihjäl mig för att kunna se bra ut på beachen där borta.

Frågan är om jag ska låta bli o åka eller om jag ska åka ändå. Att jag åker själv och möter upp grabbarna. Men det känns så himla patetiskt o åka själv och sen så kommer jag att vara ensam med tre fyra grabbar helt själv i två veckor.

Jag vet inte hur jag ska göra...vad tycker ni att jag ska göra?







Kommentarer
Postat av: Arvid

Fan va tråkigt att höra :( Men du jag tycker du ska åka ändå !! Du förtjänar den där resan så mycket och kommer ha skitroligt med grabbarna :)

2010-06-18 @ 10:46:06
Postat av: sara

Men finns det ingen annan som vill/kan åka med? Att åka själv är aldrig kul, men om det är sista utvägen så gör det!

2010-06-18 @ 12:35:27
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: shortshit

åååk förfan, även fast det skulle vara roligare att åka med en annan men nu kan ju inte den personen så ta å åk till grabbarna, det är itne så att de är främlingar heller du känner ju de :) du kmr ha super kul trust me!! ;) kramar till my 1 and only tallicalicious :P

2010-06-18 @ 14:06:04
Postat av: Thomas

Trist för din kompis... men såklart att du ska åka!

Varför skulle det vara patetiskt att åka själv??

Det är ju snarare coolt :-)

2010-06-18 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0