Extra knäck..

Jag jobbar idag på bank. Det är en hyffsad lön. Kunde vart mycket bättre men jag klagar inte...inte än iallafall. Jag vill köpa lägenhet. Jag måste då ha handpenning vilket innebär att jag måste spara. Det är lite svårt när man inte har en lön som ska täcka leva och spara. Så jag har bestämt mig för att skaffa ett extra jobb. Kanske nån helg här...nån helg där.


Det hjälper väl sparkontot. Är det någon härinne som har ett vanligt måndag till fredag jobb och sedan extra knäcker vid sidan om oxo? Är det för jobbigt? Är det ens möjligt?





Kommentarer
Postat av: yokku

tack =P men det handlar inte om att de ska vara bekväma att hgå i utan att jag inte ska trampa fel ^^. och ivans psp använder han varje dag så jag får aldrig chansen att använda den :D.



och du :O tittar du aldrig på typ lyxfällan eller nåt? där var det en tjej i stockholm som jobbade två jobb heltid?!!!!!! helt otroligt att hon orkade =P så allt går nog om man vill tillräckligt hårt :O. men hon hade nog inte hälsan vid behåll. det blir ju typ 14 timmar om dagen på jobbet =P

2010-03-18 @ 09:09:08
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: sara

Jag jobbar heltid och har ett extra jobb. Jobbar extra ca varannan helg och nån vardag kväll i veckan. ger ca 3 tusen extra in varje månad, vilket hjälper till mkt. Pengar är ju alltid pengar och dessutom tycker jag om att jobba, känna mig behövd, göra nytta osv. Hellre det än att sitta i soffan eller supa upp sin pengar varje helg...

2010-03-18 @ 09:55:52
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: yokku

ja jag håller med sara, orkar man så tycker jag också att det vore lätt värt det!

2010-03-18 @ 16:14:47
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: tallica

*jag tycker att det är sjukt starkt att kunna ta två jobb samtidigt, undrar om jag skulle klara det. men hittar jag ett till jobb så sk ajag banne mig försöka :)!*

2010-03-18 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0