SÄLEN!!!

Jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv. Vet inte hur man gör men har velat lära mig. Så nu på tisdag kväll bär det av mot Sälen. Yours truly, tallica, kommer att rulla nerför backen lagom berusad :) så om ni ser en krullig snöboll rulla förbi skrikandes så har ni röjt min täckmantel!! Leta efter en lång, grön ögd, mörk hårig brutta iklädd OS-mössan som INTE kan åka skidor :D

Jag ser fram emot det som fasiken! Spendera hela dagarna i backen, after ski, bastu, öppen brasa och självklart en massa roligt!!!! Har jag riktigt tur så lär jag hitta mig en het skidinstruktör som är villig att lära mig ett och annat hehe ;) !

Det e gött!!!




Kommentarer
Postat av: sara

Fan vad härligt det låter! Kan jag få följa med som handbagage? ;)

2010-03-22 @ 10:42:03
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Arvid

HAHAHA vad jag skulle ge för att vara där när du försöker vifta på rumpan likt Lotta på Bråkmakargatan :P

2010-03-22 @ 13:00:05
Postat av: tallica

hihi du...jag kommer att rocka i backen ska du se!!! kommer va snygg även när jag rullar nerför backen och landar med ansiktet först i ett träd hahaha!

2010-03-22 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0