Sex på jobbet!!!

Då ska vi se...första veckan på det nya jobbet avklarat! Fan va jag trivs! Jobbet är roligt och sjukt stimulerande. Det kryllar av en massa snygga pojkar som kan få stimulera mig på ett antal olika sätt!!!!!!

Måste lägga band på mig själv känner jag. Det sista jag vill är att inleda något med någon jag jobbar med och med inleda menar jag dra in stackarn i städskrubben och knulla sönder honom! Jag kommer ständigt på mig själv med att fantisera om alla dessa olika pojkar. Det hjälper juh inte att alla är så sjukt trevliga, hjälpsamma och ger en otroligt mycket komplimanger om hur duktig man är trots att det bara är första veckan! Känner att gamla tallica håller på att vakan till liv och hon är hungrig efter karlar! Fan vad jag behöver ligga!!!


Någon här som haft sex med någon ni jobbar med??






Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det har jag. Det var ett sommarjobb för några år sen så det var inget längre jobb i alla fall. Men det kan nog bli jobbigt efter ett tag om båda två jobbar längre på samma jobb. Men det är bara go go go som gäller för dig nu ha ha :P Måste ju passa på nu tycker jag :P

2010-03-06 @ 08:50:39
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: Thomas

GRATTIS!!! Kul att du trivs!!!

Sätt på dig solglasögonen nu, framtiden är ljus!!

2010-03-06 @ 11:17:58
Postat av: tallica

Cissi: haha åh jag vill verkligen men det vore juh sååå dumt!



Thomas: jag glassar!!!

2010-03-07 @ 20:03:17
Postat av: Sexperiment

Det kan man nog säga iom att vi inte bara e gifta utan även jobbar på samma ställe :)

2010-03-08 @ 20:34:39
URL: http://sexlovingcouple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0