Tjocker!

Nu har jag hamnat i en sån där period då jag känner mig tjock igen. Eller jag började göra det idag igen. Magen har guppat hela dagen när jag har gått. Vet inte vad det kan va....hade till och med på mig ganska lösa jeans idag. Jag vet juh att jag inte är det men när magen guppar när man går...då fan blir jag irriterad!

Aja vilket som så har jag packat väskan för gymmet och ska köra järnet imon trots att jag körde järnet igår. En ny gym väska har oxo inhandlats för att peppa mig ännu mera :) bild får ni se imon !!

Händer det här er? Att ni ba känner er svin feta en dag??



Min fräsiga baddräkt och jag :) !!


Kommentarer
Postat av: sara

Sådär kände jag mig igår under träningen. När man skulle jogga runt salen kände jag att både tuttar, mage, lår och dubbelhakan guppade och skakade...Fick panik och sprang fort som fan och tänkte att det skulle förbrännas;)

Till sommaren ska jag vara fit, kosta vad det kosta vill...

2010-04-01 @ 10:23:53
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ta det lugnt!!

Du är "drop dead gorgeus"!!!

Men kör ett rejält gympass trots det.

Vältränade kvinnor orkar längre ;-)

2010-04-01 @ 10:38:07
Postat av: tallica

Sara: hahaha det är så hemskt när man känner dubbelhakan guppa!!! du o jag i sommar!!



Thomas: du ska ba veta hur länge jag orkar!!

2010-04-02 @ 17:51:36
Postat av: Thomas

haha - ok. Jag tror att jag kan ana.... ;-)

Men glöm inte bort att du är jävligt snygg!!!

2010-04-03 @ 09:24:12
Postat av: yokku

alltså, baddräkt äger så jävla hårt :O jag älskar baddräkter.

2010-04-06 @ 21:27:43
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: tallica

jag med!

2010-04-06 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0