Up my nose!

En gång för länge sedan var jag med mamma när hon skulle handla lite. Vi kom till avdelningen för schampo o dylikt. Jag ser att mamma tar upp en schampo flaska, luktar på den och lägger den i korgen. Hon tar upp en till flaska, klämmer på den väääldigt försiktigt och luktar. Sedan lägger hon ner den i korgen.

tallica vill också lukta!

Så jag tar upp en flaska, sneglar lite på mamma som har gått vidare till deoderant och slår upp locket på schampot. Jag placerar näsan över öppningen och klämmer. Helt plötsligt så blir det jätte kallt i min näsa....alltså på insidan av min näsa! Åsna som jag är har jag klämt alltför hårt och tryckt upp en liter schampo i näsan på mig själv.

Jag känner hur det börjar rinna i ögonen och det börjar svida i näsan som faaan!! Mamma vänder sig om och får se mina röda ögon och något rosa aktigt rinna nerför min näsa. Av någon konstig anledning blir hon inte chockad utan kommer bara fram, ger mig lite papper och fortsätter med sitt. Det känns som att mamma känner sin dotter och vet att hon alltför ofta inte är alltför smart :) !!





Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha fan vad mycket korkade och dumma små grejer man gjort när man var liten.



Själv har jag badat i en gödselstack på en hönsgård, tror jag var 10 år någonting... trodde det var asfalt så jag hoppade liksom ner från muren som gick runt, tänkte att man kunde stå där nere på asfalten...men jag sjönk såklart, simmade alltså runt i skit. Skorna jag hade på mig gick aldrig att få rena, de luktade hönsskit efter 10 tvättar, så vi fick slänga dem.

Detta är sånt som fortfarande berättas runt matbordet när mamma har gäster hemma;)

2010-03-19 @ 09:42:05
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha grejen var ju att jag inte var så liten! var runt 19 år hahah!

2010-03-20 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0