Han ville ligga med mig..

Igår ville McGills att jag skulle över hem till honom på lite fika. Jag kommer dit och han öppnar dörren i bar överkropp och ett par väldigt löst sittande mjukisbyxor...

FAN I HELVETE VAD SNYGG HAN VAR!!!!

Han hade nyligen klippt sig och så var han lite solbränd. I bar överkropp gick han fram och tillbaka helt vanligt. Han visste att jag var på väg och han hade kunnat ta på sig en t-shirt eller nåt innan men nej han sprang omkring halv naken. Han sätter sig mitt emot mig och lägger handen lite innanför byxorna. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

Allt jag ville var att slita av honom byxorna och våldföra mig på hans kropp!!! Och jag fick verkligen vibbarna att han ville göra grejer med mig. Jag har aldrig ansträngt mig så mycket för att hålla mig. Jag försökte verkligen tänka på annat än sex och titta åt ett annat håll än hans snygga nakna bringa! Till sist gick det bara inte mer så jag sa att det var skit jobbigt att han satt med bar överkropp och frågade om han kunde klä på sig. Han vart lite chockad och gick och satte på sig en t-shirt. Men han slutade inte att ge hintar..

Nu undrar ni väl varför jag inte låg med honom? Jo så här är det juh...han vill inte ha ett förhållande utan vi ska juh bara vara vänner. Om vi låg med varann så skulle det bara bli krångligt, det skulle bara komplicera till det hela. Så jag kämpade emot varenda cell i hela min kropp. Plus att han inte ska tro att det är han som styr och ställer. Säger nej ena sekunden och kan säga ja nästa...jag e väl ingen jävla jojo!

Visst gjorde jag rätt?? Säg att jag gjorde rätt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0