Ibland hatar jag människor.

Vet ni om att när jag var ut i helgen så var det en kille som taffsade på mig igen? Jag stog i baren och han kommer fram och tar mig på rumpan och trycker sig emot mig. När jag vänder mig om så ser jag hur han springer tillbaka till sina kompisar. Dom var fem killar och en tjej. Tjejen hånflinar mot mig och ställer sig emellan killen och mig. Jag störde mig mer på henne är på honom. Så jag gick fram till tjejen, knackade henne på axeln och sa:

Hälsa din kompis att om han rör vid mig igen så kommer jag att krossa hans fula ansikte...okej?!

Hon såg lite rädd ut och sa bara okej. Ingen av dom hade väl förväntat sig att jag skulle säga ifrån. Det är nog det som gör att folk taffsar på mig som dom gör på krogen...dom tror inte att jag ska säga ifrån. Det måste vara något med mitt utseende som säger:

Snälla kom och ta på mig hur mycket du vill...det är ok...jag säger inte emot!!

Jävla äckel!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0