Jag är så äcklad!

I fredags efter enhetsfesten så var vi några stycken som gick vidare till krogen. Jag hade hunnit vara inne i ungefär 10 min innan en kille tog mig mellan benen. Ja ni läste rätt...MELLAN BENEN!! Jag vänder mig om skit arg och förväntar mig att få se nåt jävla drägg men nej. Där stod en as fräsch kille i kavaj och skjorta. En kille som jag förmodlingen hade tittat på om han hade gått förbi mig. Med skit äcklig blick så säger han:

Kom igen...dansa da!

Fy fan va arg jag blev. Jag gav honom en knuff och sa rör mig inte ditt äckel!! En kvart senare står jag på dansgolvet med mina kolleger och jag känner hur någon står och trycker emot mig bakifrån. Sen så känner jag en hand på min midja som sen flyttar sig ner till min rumpa. Jag vänder mig om och får se ett jävla drägg. Jag skriker rakt ut RÖR MIG INTE!! Han stod mest och ba kollade tillbaka som om han inte förstod varför han hade gjort fel. En kille jag jobbar med fick ställa ställa sig emellan.

Efter ett tag blev jag så jävla less att jag gick och satte mig i ett hörn. Det går ungefär 5 min innan en gubbe ställer sig en meter framför mig och bara stirrar. Han bara står där och stirrar på mig. Han ler inte, han gör inget annat än att stirra. Så jävla obehagligt!! Så jag fick ta tag i samma kille jag jobbar med och frågade honom om han kunde hålla om mig nån sekund så att gubben fick tro att jag hade kille...så han kunde förvinna. Efter nån sekund så drog han vidare...antagligen till nästa tjej.

Men hur fan tänker dessa killar?? Hur resonerar dom när dom taffsar på en sådär och bara stirrar. Tror dom på riktigt att tjejen ska tycka att det är smickrande?? Fy fan va äcklad jag är av det motsatta könet just nu!! Jag vet att alla killar inte är så men just nu så tycker jag att alla är äckliga. Jag har fan svårt att vilja klä av mig naken framför någon när det är detta som erbjuds mig!!

Jag vill inte att någon taffsar på min stjärt utan min tillåtelse...är det så svårt??!!




Kommentarer
Postat av: Berra

Ber om ursäkt för det manliga släktet. Hoppas att någon bankade lite vett i honom. :-)

2010-05-10 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0