Usch..

Jag är trött. Jag känner mig sliten. Jag känner mig tjock. Jag känner mig oattraktiv. När en kille kollar på mig så kollar jag ned för jag tänker att han ändå inte vill titta på mig. Jag känner inte igen mig själv. Tycker ni att det låter som mig? Ni känner väl mig ganska bra vid det här laget.

Jag brukade tycka att jag ägde allas törstiga blickar men nu skäms jag när någon tittar på mig. Tänker att nej nu så kommer dom att se allt som brister. Jag tycker inte om hur jag är idag. Hur jag går omkring och tänker men det är tankar som bara dyker upp. Ibland ser jag mig själv i spegeln och tittar bort direkt för jag vill inte se den som tittar tillbaka. Jag chockar mig själv.

Jag behöver kärlek. Ren och riktig kärlek. Att prata med McGills var och varannan dag är trevligt men det är stopp där. Att fika med honom ibland är också trevligt men jag vill att han ska hålla om mig. Torterar jag mig själv? Vill jag träffa någon annan? Jag vet inte. Ibland kommer jag på mig själv med att tänka att jag gör bra i att jag är kompis med McGills för utan honom så är det aldrig någon som ringer på min lur. Det är juh ändå ingen annan som visar något intresse så lika bra att jag har någon att skratta med ibland...

Jag saknar att bli omhållen men mest av allt så saknar jag mitt gamla jag..





Kommentarer
Postat av: Nudel

Vad har hänt hjärtat? känner inte igen dig! Du är ju råläcker! och det vet du med!



en person jag bor med sa nyligen till mig:



Man måste älska sig själv innan man kan bli älskad av någon annan.

2010-05-27 @ 09:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0