Väx upp!!

I lördags när vi var ut på krogen i min fabulous klänning :) så är det tradition att fylle äta på McDonalds efteråt. Vi sitter och väntar på att maten ska komma när min tjejkompis "Darkness" verkar störa sig på något:

"Men asså..det står två jävla tjejer där borta och scannar mig!"

Jag vänder mig och tittar och ser att det är Vaktens (en kille jag träffade förut) flickvän med någon tjej som står och kollar snett på MIN tjejkompis. Jag trodde att man växte ifrån sånt när man började närma sig 30års åldern. Hur fjantigt är inte det?? Att hon står med en tjejkompis och dom tillsammans står och kollar snett på MIN tjejkompis...och inte på MIG!! Ska du störa dig och bete dig som en fjortis...gör då det mot mig, den du verkar ha problem emot och inte min vän!!

Jag såg honom stå i kön, han ser mig, vänder sig om och tittar ner i marken. Hade hon inte vart med hade han kommit fram, sagt hej och gett mig en kram. Hur jävla tofflad är man om man inte vågar säga hej när hon är med men gör det annars?? Fy fan vad omanligt!! Så jävla omanligt!!




Kommentarer
Postat av: nudel

han är en loser som är tillsammans med en häxa!

2010-05-21 @ 08:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0