Vi har enhetsfest ikväll. Vi blir flera hu...

dsc01865 (MMS)

Vi har enhetsfest ikväll. Vi blir flera hundra personer o detta ska bli min outfit fast med lite tjockare svarta strumpbyxor. Snyggt men inte så jag ser ut som kontorets slampa haha! Dom flesta är redan ombytta o uppklädda. Stämningen verkar ganska skön o som den onda människa jag är hoppas jag på att mina kolleger bjuder på lite skandaler under kvällen haha! Tycker att det alltid är en dålig idé att kombinera kolleger, chefer o alkohol men det kommer att bli intressant! Bara så ni vet så sitter jag på toa på jobbet o smygbloggar just nu hehe!


Kommentarer
Postat av: nudel

love the outfit!

2010-05-08 @ 07:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0