Är o hälsar på min bror. Tror att jag ska ...

img_0098 (MMS)

Är o hälsar på min bror. Tror att jag ska få träffa hans tjej idag. Det roliga är att han påstår att det är hans granne haha! Hur som haver så tänkte jag berätta för er att jag sökt en massa jobb i Sthlm. Okej inte en massa men ni fattar. Också inom banken. Undrar hur det är att bo i Sthlm. Att få ha sitt eget ställe igen vore en gudagåva känns det som nu!! Mcgills vill att jag följer med ut till hans stuga nästa vecka. Jag jobbar då. Mys det hade vart då med brasa i en liten stuga när det snöar ute. Men jobbar som sagt. Nu känner jag att ja ba ordbajsar..


Kommentarer
Postat av: Thomas

Välkommen till Stockholm!

Det är en toppenstad - jag är säker på att du kommer att trivas som fisken i vattnet!!

2010-11-27 @ 15:29:45
Postat av: David

wooo! tallica i sthlm låter som ett mer spännande sthlm :D

2010-11-29 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0