Har jag vart duktig idag?

Man är alltid så himla bra på att planera. Skriva ner allt som ska göras innan dagen är slut så att man hinner med ALLT det viktiga. Jag gjorde så idag. Och vet ni vad?? För en gång skull så har jag gjort nästan allt på listan! Jag har bara naglarna och pluggandet kvar :) ! Naglarna ska jag ta itu med nu med en gång men pluggandet får vänta tills efter helgen.

Jag har allt för mycket roligt som ska göras i helgen för att kunna sitta o plugga. Jag åker iväg till tjejerna och McGills. Vi är många som samlas den här helgen!! Måste även kika på kläder, vad man ska ha på sig i helgen men jag lyckas alltid ta med mig fel kläder. Den här gången tar jag med mig lite olika så jag har att välja.

Jag är lycklig över mina vänner :) Jag älskar oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0