Jag är horribel!

På mitt jobb så jag har jag många kollegor. Men jag "hänger" mest med två killar som vi kan kalla för Designern (han designar kläder vid sidan om) och Innebandy (han spelar innebandy på sidan om). Dessa två är riktigt härliga killar med humor. Jag kommer riktigt bra överrens med dom. Men ibland så får jag vibbarna av att dom flörtar med mig. Designern har till och med vid ett flertal tillfällen föreslagit bio eller filmkväll hemma hos honom. Och idag när han gick hem, han slutade tidigare än mig, så kom han förbi mitt skrivbord. Jag pratade i telefon med en kund då så han strök mig över kinden med sin hand och vinkade hej då. Innebandy är lite mer blyg.

Grejen är den att jag inte tycker att någon av dom ser bra ut. Jag blir med andra ord inte attraherad. Vilket egentligen är så himla synd för jag vet att dom skulle bli sjukt bra pojkvänner båda två! Båda ska komma på min Maskerad fest. Jag ska ha min fest i en annan stad och dom ska åka hela vägen dit och bo på hotell för att fira mig. Det tycker jag ändå är ganska gulligt. Verkligen synd för bådas personlighet är sjukt härliga, speciellt Innebandy's.

Vad gör man då?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Om du umgås med någon av dem eller båda så kan attraktion uppstå iaf :) Lycka till med det det :P

2010-10-06 @ 09:29:08
URL: http://femmeadorable.blogg.se/
Postat av: Nudel

Vänta du bara Tallica, helt plötsligt står du där och är attraherad av dem båda! charmiga personligheter brukar i längden bli en attraktion ;) sååå vem gissar vi på?? Kanske Innebandy?

2010-10-06 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0