Jag tror det går bra nu..

Det känns så. Det känns som att allting rullar på. Jag är på en bra plats med McGills. Jag har helt accepterat, njuter av och uppskattar vår vänskap. Har märkt att jag inte har problem med att vilja ha andra killar. Har visserligen inte kommit dit att jag verkligen tar på en annan kille men vill nog det!

Mina vänner är underbara! Alla är sjukt fantastiska individer med unika egenskaper och alla ger mig glädje. Kan inte älska er mer!

Jobbet flyter på den oxo! Har nyligen fått fast med löneförhöjning. Jag har visserligen inte en lön så jag kan leva som en rock stjärna men nog lever jag !! Känner att jag har sjukt mycket motivation med att jobba mig uppåt oxo!

Vet inte riktigt vad det är men jag känner just idag att det går bra. Allting är ok. Idag har jag faktiskt inget att klaga över och det mina vänner är inte ofta!!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra :-)

Det är en schysst känsla.

Och du har verkligen gjort dig förtjänt av den!!

2010-10-07 @ 06:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0