Jävla 3 !

Aja nu när vi har konstaterat att 3 kan ta sig i röva så går vi vidare med min dag! En lista kanske är värd att göras så att jag vet vad jag måste hinna med :)


* Äta - jag e lite hungrig

* Slänga i en tvätt med kläder - har typ inget vitt kvar att ta på mig

* Tona håret - känner att jag saknar det korpsvarta håret, lite piff inför helgen ;)

* Fixa naglarna - var såå himla längesen jag kände mig lyxig i fransk manikyr!

* Vaxa mig - ska nog ta bikinilinjen och epilera benen..aj

* Plugga - om jag vill ta den där Makro tentan innan jag fyller år så är det dags att sätta igång!


Oj det vart mycket ta hand om kroppen dag och observera att pluggandet kom sist på listan hehe! Typiskt! Om jag bara bockar av att jag har ätit så blir jag nöjd. Är juh värdelös på att följa mina planeringar!




Ett tag var detta min magiska klänning. Kvällen gick alltid som jag ville i den här klänningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0