Mitt liv suger part 2

När vi ändå är inne på ämnet så kan jag juh berätta om en annan rolig händelse från igår. När jag vaknade på morgonen så åt jag frukost vid kvart i åtta. En timme senare så hade huvudvärken slagit till rejält och då kan jag inte äta. Allt blir ba blockerat. Vid sex tiden på kvällen så började huvudvärken att släppa lite och jag började känna mig hungrig. Jag vart så himla sugen på italiensk pasta så jag och pappa bestämde oss för att beställa lite mat. Jag skulle ha pasta och han skulle ha pizza. I och med att jag fortfarande har ont i huvet så vill jag vara på retsaurangen så lite som möjligt. Så jag ringer och förbeställer maten så att jag bara kan gå in, betala, ta maten och gå ut. Dom sa att det gick jätte bra.

När jag kommer dit så är pastan färdig men pizzan har dom inte ens börjat med. Enligt pizza snubben så skulle det ta 2 min. Och när han sa 2min om och om igen medans han började ta fram deg och grejer så kände jag hur arg jag blev. Jag var hungrig med en mördande huvudvärk och han ville att jag skulle vänta i 2 min. Jag antar att det bara blev för mycket för mig för jag kände hur jag började koka. När jag kom ut ur restaturangen och satte mig i bilen med pappa så började jag att gråta för att jag var så arg. Stackars pappa visste inte vad han skulle göra och blev nog lite förvirrad så allt han fick ur sig var:

"Öhm...vill du att jag öppnar ett förnster?"

För tydligen satt jag och svettades samtidigt som jag grät. Jag grät hela vägen hem, jag grät hemma i soffan och ungefär en timme efter att jag köpt maten så åt jag den kall i soffan med snor rinnandes! Inte mitt stoltaste ögonblick i livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ont i huvudet, trött och hungrig!

Jag tycker att du klarade dig rätt bra ändå.

2010-10-26 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0