Planen sprack lite grann..

Jag hann med allt förutom det där med pluggandet dåda. Jag skulle även köpa en HTC Desire men kom ut därifrån med en Iphone 4. Ångrade mig i sista sekund och tog en Iphone. Jag tror att jag gjorde det rätta valet.

Har även fixat med det mesta till min Maskerad fest :) kostymen är färdig, all dekoration som jag ska ha är färdig. Det enda som är kvar att köpa är dricka till bål och grejer till att baka tårtan. Känns som att det mesta är på plats. Fler och fler tackar ja till att komma och nu har disskusionen om vad man ska klä ut sig till satt igång. Det blir roliga kostymer hihi!

Ett råd till er som ska på maskerad eller halloween fester är att fixa med era kostymer i god tid för allt tar slut i både butiker och på nätet väldigt snabbt!  So u know :)





be afraid...be very afraid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0