Bra doktorn!

God morgon Gott folk! Doktorn sa igår att jag möjligtsvis kan ha något som heter Hortons Sjukdom/Huvudvärk. En sjukdom som gör att en nerv bakom ögat svullnar upp och det gör att att det gör djävulst ont i huvet precis bakom mitt högra öga. Även kallad Suicide Headache ! Det är väldigt ovanligt, helt ofarligt men väldigt besvärligt sa doktorn. Det finns inget botemedel utan man får ge sig själv en spruta i låret när man känner att en attack är på väg. Sedan så säger han:

"Fast jag kan juh inte vara 100% säker förän vi har fått blodresultaten tillbaka. Så vi avvaktar!"

Ytterst trevligt tycker jag att han skrämmer skiten ur mig innan han är säker på vad det är! Jag har en grov jävla nål fobi. Jag svimmar nästan varje gång någon ska ta blod prov på mig! Nu så kommer han att ringa mig imorgon och säga något i stil med att jag bara har vitaminbrist vilket betyder att han har skrämt upp mig heeelt i onödan!

En avstickare: McGills kallas för så just för att jag träffade honom första gången på baren McGills. Det vart mycket enklare att hålla koll på vem man pratade om med tjejerna när han fick sitt smeknamn. Inget han vet om självklart!


Kommentarer
Postat av: sara

Shit vilken grej. vad otrevlig!

Hoppas att det inte är det, men att det ändå är något ofarligt!

2010-09-15 @ 12:04:15
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0