Cuz I rule the world !!

Mycket som händer idag. Kommer ni ihåg att jag hamnade i tvist med min chef för att han inte ville erbjuda mig det kontrakt jag ville ha. Detta var två veckor sedan och han skjöt upp med att ge mig ett besked hela tiden. Så jag sökte ett annat jobb som jag var på intervju på igår. Intervjun gick juh bra, återstår om jag får den.

Men idag ville chefen prata med mig. Han är beredd att, nu efter två veckor, ge mig ett fast kontrakt med löneförhöjning. Jag berättade för honom att eftersom jag trodde han inte skulle ge mig ett fast jobb så har jag sökt annat. Jag vill ha tills efter helgen på mig att tänka på erbjudandet sa jag. För det är då jag får besked om det nya jobbet hehe!

Får jag det andra jobbet så tar jag det och får jag inte det så tar jag kontraktet han erbjuder mig! Vad skulle ni gjort?




Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är cool!!

Oavsett hur det går, blir det ju bättre än det är idag :-)

2010-09-11 @ 19:19:27
Postat av: tallica

exakt mitt resonemang oxo!

2010-09-12 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0